۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

ارتباط یوزر فرندلی بودن سایت در بازاریابی آنلاین بخش چهارم

تاثیر سادگی سایت در اینترنت مارکتینگ پارت 4

رنگ بندی خوب
وجود رنگ های مناسب در صفحاتتان نیز باعث افزایش یوزرفرندلی شدن سایت شما میشود . فرض کنید وب سایت شما دارای پس زمینه ای مشکی و فونتی زرد میباشد ، در این چنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند لحظه در وب سایت شما به دنبال محصولات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ بندی پایگاه خود از رنگ هایی استفاده کنید که چشم بازدیدکننده را خسته نمیکند ، این مسئله در میزان ماندگاری کاربر در سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

قرار دادن بخش نظرات در سایت
میتوانید با شنیدن انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و تحلیل نظرات آنها تمامی کمبود های پایگاه خود را برطرف کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، پایگاه خود را نیز بیشتر از گذشته قدرتمند کنید . استفاده از پیشنهادات مخاطبین میتواند تاثیر زیادی برای سایت شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

سالم بودن لینک های سایت
یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه یوزرفرندلی وب سایت شما ، سالم بودن لینک های سایتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما سعی کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا صحیح کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی آدرس شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد کرد .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر