۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

ساخت وب سایت واکنش گرا به خاطر موبایل قسمت 1

ساخت تارنمای اینترنتی responsive به خاطر تلفن های همراه بخش 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک جزء از هسته اصلی استراتژی های شما به منظور بازاریابی اینترنتی است ، طراحی یک وب سایت که قابل روئیت در تلفن های همراه باشد بسیار کارآمد خواهد بود . امروزه میزان فروش تلفن های همراه در قیاس با فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها پیشی گرفته است همچنین در سال 2014 میزان استفاده از اینترنت توسط موبایل نسبت به سال های قبل بسیار افزایش یافته است.

به همین دلیل داشتن وب سایت که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و ایرادی در موبایل قابل رویت باشد بسیار کار پسندیده ای خواهد بود . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی تعداد بازدید از وب سایت شما از طریق تلفن های همراه برابر با میزان بازدیدهای سایتتان از طریق کامپیوترهای خانگی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت توسط کامپیوترهای خانگی بالاتر رود .

تحقیقات نشان دهنده این است که نزدیک به 67 درصد از کاربرانی که از طریق موبایل به اینترنت وصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این روش نشان میدهند به همین دلیل شرکت هایی که همواره رفتاری عاقلانه و منطقی نسبت به علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در پایگاه اینترنتی خود به خاطر نمایش بی عیب و ایراد در تلفن های همراه داشته و به دنبال ساخت وب سایتی میباشند که در زمان نمایش در تلفن های همراه هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیشرکت خود نیز ، کمک شایانی کنیم ، همچنین میتوانیم در زمینه اعتماد سازی نیز موفق تر شویم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

ساخت سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر