۱۳۹۵ آبان ۱۷, دوشنبه

به چه طریق با گلدان های رنگارنگ منزل خودرادل باز کنیم

چگونه با گلدان های قشنگ منزل خودرادل باز کنیم


کلان ترین مرکزهای تحقیقاتی در دنیا بودن در مردم را عاملی کارآمد در کاهش دلواپسی، افزایش آرامش می‌شناسند و زندگی در محیطی طبیعی را در جهان کامپیوتری و مدرن کنونی، از مناسب ترین راه‌های پیشگیری از دچارشدن به بیماری‌های مختلف می‌دانند. همین نتایج علمی بهترین دلیل برای ماست که در این روزها وقت بیشتری را صرف نگهداری و مراقبت از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی و خانگی کنیم و بیشتر از همیشه از انرژی‌ها و فواید آن بهره‌مند شوید.

اصول فنگ شویی, دکوراسیون فنگ شویی


خنده را به خانه بیاورید
با قرار دادن برخی از گیاهان و گل‌های آپارتمانی که برگ‌های گرد دارند و رنگ آنها میان طیف‌های خاکستری، آبی و حتی مشکی در نوسان است، می‌توانید سلامت را به خانه بیاورید. این گل‌ها علاوه بر آنکه می‌توانند حس شادابی و نشاط را به اطرافیان خود بدهند، تاثیر زیادی در افزایش مثبت‌اندیشی افراد خانواده هم دارند. مهم‌ترین نکته‌ای که درباره این گیاهان وجود دارد این است که باید این گل‌ها نزدیک به پنجره و در نورگیرترین بخش خانه قرار داشته باشند تا شما بتوانيد بیشتر از فواید آنها بهره ببريد.

 

اصول فنگ شویی, دکوراسیون فنگ شویی


گل‌ها را کجا بگذارید؟
ضلع شرقی خانه بهترین فضا برای نگهداری از گیاهان و گل‌های آپارتمانی است. به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی از آنجا که خورشید از مشرق طلوع می‌کند، قرار دادن گیاهان می‌تواند مناسب‌ترین مکان برای آنها باشد. به این ترتیب گیاهان نور و انرژی بیشتری دریافت می‌کنند و ماندگاری بهتری خواهند داشت. ضمن آنکه با دریافت نور آفتاب، انرژی بیشتری در فضای خانه به وجود خواهند آورد که در دور کردن و از بین بردن انرژی‌های منفی و مخرب در محیط زندگی بسیار موثر است.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر